Bovenkant van de pagina
Ga direct naar de navigatie
Ga direct naar de content

Social Media Marketing 1 7

Honderden AutoRAI bezoekers 'liken' elektrische Renaults

Bezoekers van de AutoRAI konden van 13 tot en met 23 april 2011 een aantal Renault modellen rechtstreeks vanaf de stand koppelen aan hun eigen sociale netwerk.

Tijdens de AutoRAI toonde Renault een aantal van haar modellen, zoals de elektrische modellen Renault Twizy en ZOE, de Twingo Miss Sixty, de Renault Wind Gordini en het nieuwe conceptmodel CAPTUR van de Nederlandse Laurens van den Acker, Directeur Industrieel Design van Renault.

Op de Renault stand krijgen bezoekers een gratis speciale Renault Facebook pas. Door deze pas langs de bijbehorende Facebookzuil te halen, 'liken' ze hun favoriete Renault model op Facebook. Met de ikCams konden zij foto's van zichzelf tijdens de AutoRAI direct op Facebook plaatsen. Zo konden bezoekers van de AutoRAI voor het eerst, via de interactieve installaties die Mediamatic samen met Blogmij leverde, meteen hun ervaringen online met hun vrienden delen.

Zowel Mashable als Dutch Cowboys zijn enthousiast over Mediamatic's installaties.